Descriere
„Dezvoltarea inteligenței emoționale pentru activitatea didactică”, program acreditat de Ministerul Educației (ME) cu 15 CPT/ 60 ore, și „Dezvoltarea de abilități socio-emoționale”, program complementar avizat de Ministerul Educației (ME) cu 10-12 CPT/ 33 ore, sunt două cursuri care, pe lângă invitația la o formare cu sens, la autoanaliză, reflecție și resemantizare profesională, oferă și posibile variante, strategii, tehnici și instrumente de lucru la nivelul managementului de grup.
Așadar, oferind oportunitatea de a construi valoroase comunități de învățare continuă, cursurile noastre nu generează doar acumulare de credite profesionale transferabile, ci și contextul favorabil menit să vă consolideze atât în plan profesional, cât și personal.
Dacă, uneori, în traseul nostru existențial sau profesional apar situații-limită, când informațiile se upgradează aproape zilnic, iar rezervele pe care le deținem sunt erodate și nu ne mai oferă decât cel mult suficiență și rutină, cea mai bună investiție pe care o putem face este investiția în noi, în formarea noastră.
Dacă, după o introspecție profundă, constatăm că avem un moment ce ne plasează într-un punct mort, că eul nostru profesional e într-o fază de platou, cu siguranță, un astfel de blocaj poate fi atenuat doar dobândind plusuri informaționale, refresh-uri practice și conceptuale, un set de experiențe interesante și aplicabile, dar și o stimă de sine îmbunătățită.
În plus, pentru a le întinde elevilor noștri adevăratul fruct al cunoașterii, trebuie mai întâi să-l gustăm noi, predându-le deopotrivă știință și viață. Și pentru că, pe lângă competențele cognitive atât de necesare, profesorul zilelor noastre trebuie să-și alimenteze continuu rezervorul emoțional, cursul DEZVOLTAREA INTELIGENȚEI EMOȚIONALE PENTRU ACTIVITATEA DIDACTICĂ poate oferi noi achiziții pe care, cel interesat, le va transfera cu succes în cotidianul său didactic, devenind, în cele din urmă, mult mai sigur pe uneltele sale pedagogice.
Grație unui design conceptual echilibrat, cursul de față ajută profesorul, asemenea unui antrenor de zbor, să-și regândească demersul psihopedagogic și misiunea din perspectiva coaching-ului, astfel încât elevii săi să fie pregătiți prin școală, pentru lumea de dincolo de ea.
O variațiune pe aceeași temă, dar cu format mai scurt care vine în completarea cursului anterior, se poate regăsi și în programul complementar DEZVOLTAREA DE ABILITĂȚI SOCIO-EMOȚIONALE, a cărui structură modulară abordează în aceeași manieră lipsită de formalism, dar plină de consistență, nonconformistă, dar persuasivă problematica pe cât de actuală a spectrului socio-emoțional, pe atât de fragilă în contextul mediului școlar. De aceea, pe fundalul unei societăți hiperdinamice, în care educația se află în plină criză identitară, se impune ca necesitate adaptarea demersului educațional la un climat propice, în care igiena emoțională să fie acea dimensiune esențială, bazată pe limbajul acceptării, al ascultării active și al comuniunii necondiționate.
📌 Verifică Registrul programelor acreditate de pe site-ul Ministerului Educației – Ne găsești la pagina 54, penultima poziție. https://www.edu.ro/sites/default/files/_fi%C8%99iere/Minister/2024/formare_continua/RNPDPC_februarie_2024_rev.pdf.
📌 Verifică Registrul programelor complementare avizate de pe site-ul Ministerului Educației – Ne găsești la pagina 4, poziția 17. https://www.edu.ro/sites/default/files/_fi%C8%99iere/Minister/2023/formare_continua/registre/LISTA_programe%20complementare_actualizata%2031052023_final.pdf
Recenzii
Nu există recenzii până acum.