ECHIPĂ
Victor Tița
PreședinteVictor Tița este conferențiar universitar doctor la Facultatea de Management și Dezvoltare Rurală a Universității de Științe Agronomice și Medicină Veterinară București, Filiala Slatina. Are o experiență de 18 ani în învățământul universitar, susținând cursuri și seminare de Leadership, Limba engleză pentru afaceri, Sociologie, pentru studenții USAMV București, Filiala Slatina. În prezent deține funcția de director al acestei prestigioase instituții de învățământ superior. Victor Tița este autor a opt cărți de specialitate, a scris peste 30 de articole publicate în reviste cotate și în proceedings indexate ISI Thomson Reuters ori în lucrările unor manifestări științifice cuprinse în alte baze de date internaționale.
Mirela Matei
VicepreședinteA absolvit Facultatea de Management din cadrul Universității de Științe Agronomice și Medicină Veterinară București și este masterandă în Management și Dezvoltare din cadrul aceleiași universități. Se bucură de o experiență de peste 3 ani pe partea de e-commerce și de 1 an pe partea de marketing. Este pasionată de tot ceea ce este nou și în continuă schimbare, iar aceste două segmente pe care activează îmbină perfect nevoia ei de creștere continuă.
Claudia Trușcă
Director PRAbsolventă a Facultății de Științe Socio-Umane a Universității „Lucian Blaga” din Sibiu, cu studii de licență și master în științe ale comunicării, publicitate și brand, Claudia Trușcă activează în cadrul Asociației „Educația este Putere” ca Director PR, având o experiență de peste 6 ani în domeniul publicității, comunicării și managementului organizațional. Pasiunea pentru comunicare se traduce prin experiența dobândită în urma colaborării cu parteneri naționali și internaționali, și, mai mult decât atât, prin credința că prin puterea unei echipe orice viziune poate fi transformată în realitate.
Nicoleta Gheorghe-Pătrăchioiu
SecretarNicoleta Gheorghe-Pătrăchioiu este secretar în cadrul Asociației „Educația este Putere”. Are studii în domeniul managementului și o experiență îndelungată în ceea ce privește activitatea de secretariat, formulând o experiență plină de profesionalism celor cu care interacționează.
Daniel Nijloveanu
VicepreședinteDaniel Nijloveanu este lector universitar doctor la Facultatea de Management și Dezvoltare Rurală a Universității de Științe Agronomice și Medicină Veterinară București, Filiala Slatina. Domeniile de interes se referă la management și optimizare, iar activitatea de cercetare științifică include teme referitoare la educație.
Nicolae Bold
Website DesignerDin perspectivă didactică, este asistent universitar în cadrul Facultății de Management și Dezvoltare Rurală, Filiala Slatina, Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară București, și formator în cadrul diverselor programe de formare.
FORMATORI
Neaga SUSANU
Lect. univ. dr., Universitatea Danubius din GalațiDomenii de interes: Formator în psihoterapie de cuplu și familie în cadrul ”Asociația psihologilor consilieri șl psihoterapeuți de cuplu și familie -Tomis – Constanta”, formator logopedie în cadrul APIEB Bacău. Discipline: psihologie clinică, psihopedagogie specială, psihologie educațională, psihologia vârstelor, inteligența emoțională, neuroștiințe cognitiv comportamentale, psihoterapii, defectologie si logopedie, psihologie socială. Coordonator lucrări licențe, editor șef al revistei științifice ”New Trends in Psychology ” Universitatea Danubius, specializarea Psihologie. Membru în comisia de încadrare în grad de handicap DGASPC Braila formator în cadrul CCD Braila, cursurile: ”A doua Șansă” și ”Dezvoltarea persoanlă a cadrelor didactice care lucrează cu copii cu CES”. Autor a două cărți: ”Consilierea în Asistența socială” și ”Perspective psihologice în studiul persoanelor victime ale traficului de ființe umane”, peste 100 articole de specialitate publicate în volumele conferințelor și în reviste de specialitate.
Speranța MIHALCEA
profesor consilier școlar titular, Centrul Județean de Resurse și Asistență Educațională OltEste profesor consilier școlar, titular la CENTRUL JUDEŢEAN DE RESURSE ŞI DE ASISTENŢĂ EDUCAŢIONALĂ în cadrul INSPECTORATULUI ŞCOLAR AL JUDEŢULUI OLT din 1 septembrie 2000. A absolvit Facultatea de Istorie Geografie Filosofie, specializarea Filosofie – Sociologie din cadrul Universității din Craiova, Facultatea de Sociologie- Psihologie din cadrul Universității „Spiru Haret” din București, specializarea Psihologie si Masterul în „Politici publice, Administraţie Publică, Consiliere şi Orientare Şcolară şi Profesională” în cadrul Universității din București. Are o experienta de peste 17 ani în formarea profesională a cadrelor didactice din mediul pre-universitar și a susținut cursuri pe diverse teme precum „Comunicarea în organizaţia şcolară”, „Părintele – partenerul şcolii”, „Consiliere şi orientare”, „Relaţii interpersonale şi atitudini disfuncţionale”, „Dezvoltarea inteligenței emoționale pentru activitatea didactică”, etc.
Sabina SCARLAT
psihoterapeutSample Description
Diana Monica LUPȘA
profesor consilier școlarEste profesor consilier şcolar, formator, cu o experiență în consiliere de 19 ani. Se descrie ca fiind o persoană cu respect pentru ceilalți, prețuind mai ales timpul pe care aceştia îl petrec în compania ei, despre care şi-ar dori să fie exploatat la maxim, în folosul beneficiarilor. Este o persoană extravertită, care valorizează relaționarea - directă sau online - "îmblânzirea", aşa cum Antoine de Saint-Exupery defineşte crearea de legături cu ceilalți, prietenia, în cartea "Micul Prinț" - una dintre cărțile ei preferate. Feedback-ul oferit de cursanții formați de ea este unul pozitiv, aceştia apreciind atmosfera de lucru caldă, securizantă, suportivă, formatoarea reuşind să-i apropie ca într-o familie.
Elena MEȘTEREAGĂ
profesor limba engleză, Liceul Tehnologic Agricol „Alexandru Borza” GeoagiuAbsolventă a studiilor de licență, master și doctorat în domeniul Filologiei, Elena Meștereagă este profesor titular de limba engleză la Liceul Tehnologic Agricol „Alexandru Borza” Geoagiu cu o vechime de peste 10 ani la catedră. În prezent ocupă funcția de director la Liceul Tehnologic „Nicolaus Olahus” Orăștie îmbinând pasiunea pentru educație prin management instituțional dar și la nivelul clasei de elevi cu cercetarea și continua preocupare pentru dezvoltare, creșterea eficienței și excelența în învățare.
Melinda-Andrea Dénes
profesor psihopedagog la Centrul Școlar de Educație Incluzivă ”Orizont” OradeaAbsolventă a Liceului Teoretic „Ady Endre” Oradea, promoția 1997, în 1999 m-am căsătorit, iar în anul 2001 am absolvit Facultatea de Științe Socio – Umane, Specializarea Psihologie. În perioada 2001- 2003 mi-am desfășurat activitatea ca și profesor psihopedagog la Grădinița cu Program Prelungit Nr.52 – Grupa specială Down, Oradea. Din 2003 până în 2010 am fost încadrată pe post de profesor psihopedagog la Centrul Școlar de Educație Incluzivă Nr.3, Oradea. Tot în această perioadă, între 2006 -2008, am fost în concediu de creștere a copilului, iar după ce m-am întors, în anul școlar 2009-2010 am ocupat funcția de director adjunct al acestui centru. Din septembrie 2010 până în prezent sunt profesor psihopedagog la Centrul Școlar de Educație Incluzivă ”Orizont” Oradea. În perioada 2014-2021 am ocupat funcția de profesor metodist pentru Învățământul special și special integrat, în cadrul Inspectoratului Școlar Județean Bihor.
Angela MARUȘCĂ
cadru didactic asociat al Facultății de Științe Socio – UmaneÎn anul 2014 am absolvit Facultatea de Științe Socio – Umane, Specializarea Psihopedagogie Specială. Datorită faptului că îmi desfășor activitatea de bază ca și profesor titular într-o unitate de învățământ special, am considerat că este necesar și oportun să urmez cursurile acestei facultăți pentru am desăvârși studiile în domeniul în care profesez și pentru a veni în sprijinul elevilor cu care îmi desfășor activitatea. Din anul 2018 sunt cadru didactic asociat al Facultății de Științe Socio – Umane, Departamentul de Științele Educației, pe postul de lector, susținând Cursurile de Geografie pentru studenții de la Specializarea Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar și cursurile de Metodologia educării și instruirii deficienților de intelect, Psihoterapii comportamentale pentru studenții de la Specializarea Psihopedagogie Specială. De asemenea coordonez Practica Pedagogică a studenților de la Specializarea Psihopedagogie Specială.
Carmen Lenuța DOBRE
psiholog clinician specialistDobre Carmen Lenuța este psiholog clinician specialist, supervizor în psihologie clinică, psihoterapeut specializat în terapia copilului și adolescentului, profesor învățământ primar și preșcolar și președinte al Asociației Educatoarelor din Vrancea. Cu o experiență de peste 30 de ani în lucrul cu copii și adolescenții, Carmen Dobre este specializată Programarea Neurolingvistica (NLP), fiind autor a 4 cărți pentru copii și cadrele didactice: „Dezvoltarea personalității copiilor preșcolari prin receptarea poveștilor lui Creangă”, „Dezvoltarea inteligenței emoționale și impactul acesteia asupra climatului relațional din grupa de preșcolari”, „Tichi, Pinki și internetul - dependența de ecran a copiilor” și „Ursulețul Martin și frica -fobiile copiilor”. A publicat peste 30 de articole în revistele de specialitate în domeniul pedagogie și psihologiei. Este absolventă a Facultății de Psihologie și Științele educației, cu master în Psihologie clinică și formare în Psihoterapie Integrativă.
Aurora SOLOMON
profesor la Școala Gimnazială „Diaconu Coresi” din FieniNumele meu este Aurora Solomon și, cu satisfacție, îmi place să spun că slujesc la doi „stăpâni”. Sunt profesor de limba și literatura română la Școala Gimnazială „Diaconu Coresi” din Fieni și profesor metodist în cadrul Casei Corpului Didactic Dâmbovița. Formarea inițială, pe suportul căreia mi-am clădit pas cu pas întreaga carieră didactică, o datorez Liceului pedagogic, pe care l-am absolvit în anul 1981. Formându-mă continuu, am înțeles că achizițiile dobândite cu acest prilej pot fi transferate cu succes în cotidianul meu didactic, iar oportunitatea de a fi ocupat diverse funcții manageriale (director Școala Gimnazială „Diaconu Coresi Fieni”, director CCD Dâmbovița, inspector școlar general ISJ Dâmbovița) mi-a oferit posibilitatea de a-mi dezvolta și exersa competențele de acest tip, atât de necesare pentru a construi comunități de învățare. Fiindcă trăim într-o lume, a cărei dinamică presupune putere de adaptare, este nevoie de empatie socială, inteligență în a gestiona oportunități și flexibilitate pentru a rămâne în echilibru atât cu tine, cât și cu ceilalți. De aceea, prețuiesc oamenii - cărți deschise, de la care am avut șansa de a învăța mereu și sunt recunoscătoare destinului că m-a intersectat axiologic cu cei mai potriviți dintre ei.