Descriere
Importanța programului de formare „Strategii didactice inovatoare” reiese din evoluția continuă a domeniului educațional și a diversificării experiențelor de învățare. Într-o lume în schimbare rapidă, fiecare dascăl trebuie să fie pregătit să adopte practici pedagogice inovatoare.
Acest curs nu se limitează doar la metodele tradiționale de predare, ci include și abordări nonformale, recunoscând valoarea învățării dincolo de cadrul clasic al sălilor de clasă. Prin intermediul acestui program încurajăm dezvoltarea abilităților practice și a competențelor sociale, oferind elevilor oportunități de învățare experiențială și aplicată.
Prin participarea la cursul „Strategii didactice inovatoare” veți dobândi competențe care vă vor ajuta să vă adaptați la diversitatea stilurilor de învățare ale elevilor dumneavoastră. Integrarea tehnologiei, utilizarea metodelor active de predare și evaluare autentică, personalizarea învățării și abordarea creativă a procesului educațional devin astfel parte integrantă a arsenalului pedagogic.
Totodată, contribuie la motivarea elevilor prin crearea unui mediu educațional captivant și relevant. Dezvoltarea abilităților critice, gândirea creativă și colaborarea sunt încurajate pentru a pregăti elevii pentru provocările viitoare. Educația nonformală adaugă dimensiuni practice, experiențiale și interacțiuni sociale semnificative, consolidând astfel procesul de învățare și contribuind la dezvoltarea holistică a elevilor.
O atenție deosebită este acordată și diversității elevilor, iar acest curs are rolul de a vă furniza instrumentele necesare pentru a răspunde nevoilor variate ale elevilor. Prin promovarea comunităților de învățare colaborative și schimbul de idei, educația devine un efort colectiv pentru a asigura un impact educațional pozitiv și durabil. Astfel, programul nostru de formare reprezintă un răspuns proactiv la provocările contemporane, asigurându-ne că educația rămâne relevantă, motivantă și adaptată la nevoile în schimbare ale elevilor și ale societății.
Competențe generale:
-
-
Cunoașterea fundamentelor teoretice și aplicative comparative ale educației formale, nonformale și informale
-
-
-
Dezvoltarea laturii inovative a procesului educațional
-
Folosirea metodelor și tehnicilor specifice educației nonformale
-
Proiectarea și implementarea activităților nonformale în procesul educațional
-
Proiectarea și implementarea activităților de tip outdoor în cadrul activității didactice
-
📌 Verifică Registrul programelor complementare avizate de pe site-ul Ministerului Educației – Ne găsești la pagina 15, poziția 71.
NEDELCU CARMEN (proprietar verificat) –
O echipă foarte frumoasă, grup de lucru deosebit, atmosferă plăcută, colegială – acestea sunt principalele atribute ale acestui curs. Recomand cu tot dragul!
Izabela Barbieru –
Un curs flexibil cu un profesor foarte apropiat de cursanți. Multumesc pentru aceasta experienta!
COARNĂ IULIANA (proprietar verificat) –
M-a atras de la început tematica acestui curs, deoarece îmi place să le ofer elevilor mei oportunități de învățare experiențială și aplicată, dincolo de cadrul clasic al sălii de clasă. Cursul oferă instrumentele necesare pentru a răspunde nevoilor variate ale elevilor și se desfășoară într-un cadru suportiv și colaborativ în același timp.
Coravu Dorina –
Recomand cu toată încrederea acest curs! Este complex, oferă o paletă largă de cunoștințe despre educația formală, nonformală și informală care sunt foarte utile oricărui profesor în a rezolva probleme și a fi inventiv pentru a obține experiență cu anumite abilități esențiale. Doamna formator, Iulia Cabrancea, este un profesor desăvârșit, cu multă experiență în activitatea didactică, este plină de sensibilitate și inspiră optimism tuturor celor care îi sunt in preajmă.